Pillangószív - Többiek pillangószív e _2

2006.10.07. 13:32 pillangosziv

Aztán találtam itt egy blogot is, ami ezt támogatja ilyenek ír, hogy:

Archive for the 'pillangószív' Category
Pillangószív blog - Marketing Klub Pécs
péntek, október 6th, 2006
Tegnap, október 5-én, a Kamara Marketing Klubjában két kíváló előadó (Kiss Balázs, Dr. Horváth Csaba) mutatta meg, hogyan készült a két nagy párt (hosszú távon) a választásokra - és persze, a mostani önkormányzati választások eredménye is taglalásba “torkollott”!
Posted in pillangószív, marketing

Pillangószív blog - Blogsuli (előadásvázlat)
csütörtök, szeptember 28th, 2006
Időpontja: 2006. szept. 29. 11.45. Helyszín: Pécs Expo, D pavilon. (tovább…)
Posted in pillangószív, blogoszféra, blog

Pillangószív - az országos verseny állásáról
szerda, szeptember 27th, 2006
PILLANGÓSZÍV versenyoldalam szept. másodikától töretlenül vezet, első a google.hu kereső-oldalon a pillangószív szó beütésére, immár 2.870.000 szótalálat mellett. Ez a blog, e percben, elviselve még azt is, hogy e hónapban kétszer is megváltoztattam a címét (title), 16.!
Posted in pillangószív, blogoszféra, blog

Pillangószív blog - Kérdés
péntek, szeptember 22nd, 2006
Mi lesz a játszóterekkel meg a gyerekekkel?
Lehet, hogy októberben megint másról fognak szólni a szavazataink, mint amiről normális körülmények között szólniok kellene.
(tovább…)
Posted in pillangószív

Pillangószív blog
péntek, szeptember 22nd, 2006
Pillangószív blog - a hosszú címből, helyrehozva a marketing-hibát, ennyi maradt! De ez rajtam kívül aligha érdekel sokakat, többet erről nem írok, látni lehet majd, ha változtatok.
Pillangószív versenyoldalam továbbra is első táblás, (konkrétan elseje estéje óta első), de nevezzük csak az egyszerűség és némi előrelátás okán - első táblásnak.
Posted in pillangószív

Pillangószív - Botrány-média
szerda, szeptember 20th, 2006
Napjainkban a hír nem születik, hanem gyártatik.
Ma már a hír motoros futárral robog a szerkesztőségekbe. Csak pár szót kell odalökni a kapott hír elé és kész. Az újságírók java elmehet…
Posted in pillangószív, botrány, közélet, politika

Pillangószív - Pécs Expo, Informatikai Szakmai Nap
szombat, szeptember 16th, 2006
Informatika, Irodatechnika, Internet
Posted in pillangószív, marketing

Pillangószív - Pécs - Pécsi lakatok 2.
péntek, szeptember 15th, 2006
A Pillangószív versenyben egyelőre még Pécs az első (”s általa híres e föld” - mondhatnám némi nagyképűséggel, ámde stílszerűen, hiszen ha Janus Pannoniusról nem is, de a róla elnevezett utcáról, az ott fellelhető, elhíresült lakatokról pörög majd itt szó.)
Posted in pillangószív

Archive for the 'pillangószív' Category
Pillangószív - lvovi elvtársak vagy lembergi polgárok?
csütörtök, szeptember 14th, 2006
Balla D. Pécsre látogat? Olvasom a blogját, s mit látok ott? Először csak nagy csöndeket, aztán kiderül, átszelte Ukrajnát, amiről persze nekem is előbotorgott a múltamból némi emlék.
Posted in pillangószív

A Pillangószív blog címének (title) változásáról
szerda, szeptember 13th, 2006
Nemrég, a Pillangószív, blog, marketing c. írásomban meditáltam a hibáimról.
“Egyszerre akarom “eladni”...)
Posted in pillangószív, blogoszféra, blog, marketing

Pillangószív - Méregmarketing
kedd, szeptember 12th, 2006
Hej, te bánatos atyaúristen, micsoda nap van ma megint, szakadjon rá az ég a sok haszonlesőre!
Posted in pillangószív, marketing

Pillangószív
kedd, szeptember 12th, 2006
A Pillangószív versenyoldalam továbbra is első. Mondjuk úgy, első táblás, hogy ne legyen csalódás a barátaimnak, ha az erős mezőnyben hátrébb csusszanna kicsit.
Két napja annyi volt a szórakozásom, hogy készítettem magamnak egy újabb logo-tervet:
(ami nagyon gusztustalan és olvashatatlan a szerk:-)
Posted in pillangószív

Pillangószív verseny - és egy kis szórakozás
szombat, szeptember 9th, 2006
Nola, egy kedves látogató a Nol-blogomból felhívta a figyelmemet arra, hogy a blues-t kedvelő farkasoknak bizony már van logo-ja. Hm, adódott az ötlet - készítsek én is egy blogger-logot magamnak!
Posted in pillangószív

PILLANGÓSZÍV BLOG - titkok
csütörtök, szeptember 7th, 2006
A PILLANGÓSZÍV versenyhonlapom tartósan első! Titkos pillangószív naplót kezdtem írni, az álcázott című, Pillangószív vélemény oldalon. Már beszálltak a “nagyfiúk” is - látom! A verseny most már kőkemény.
Egy kis nevetés? Nol-blogomban ilyenre is lelsz: A sérvem, mint árucikk
Posted in pillangószív

Pillangószív blog
kedd, szeptember 5th, 2006
Fáradt kicsit a pillangószív - én legalábbis!
Úgyhogy most csak hagyom - íródjon magától e blog!
Posted in pillangószív

Pillangószív szenzáció
hétfő, szeptember 4th, 2006
A PILLANGÓSZÍV verseny egyik szenzációjának ígérkezik: a PILLANGÓSZÍV hangja. Mert felvettük, mert mi ezt is tudjuk!
Íme, a PILLANGÓSZÍV HANG
Posted in pillangószív

Pillangószív - Szexuális zaklatás, frissült a versenyhonlapom
péntek, szeptember 1st, 2006
A PILLANGÓSZÍV versenyhonlapom oldala új publicisztikával gazdagodott! Címe: Szexuális zaklatás. Elérhetősége egy kattintással itt: Pillangószív
Ezen túlmenően új oldallal is gazdagodott: PILLANGÓSZÍV - Vélemény. Ezen az oldalon folyamatosan írom a honlap-optimalizálással kapcsolatos benyomásaimat.
Ez annál is időszerűbb, mert egymillió felett van már a találatszám “pillangószív” szóra!
Posted in pillangószív
Pillangószív
marketing (23)
pillangószív (59)


Archive for the 'pillangószív' Category
Pillangószív - Emberek és esetek; Győzzön..
péntek, szeptember 1st, 2006
A szeptember is stabilan a pillangószív élmezőnyben talált, e percben második a versenyhonlapom és harmadik ez a blog. Oly’ sokszor elmondtam már, ezt kitűnő eredménynek tartom egy “partizántól”.
Hanem az emberek és a velük történő események…
Posted in pillangószív

Pillangószív - hózáró és KOCKATÉSZTA DÍJ
csütörtök, augusztus 31st, 2006
A hó utolsó napjának reggelén első helyen áll PILLANGÓSZÍV versenyhonlapom és második ez a blog! Megtettem, amit egy “partizánmarketinges” megtehet. Illetve egy picivel többet is! Most kiélvezem a pillanatot - carpe diem (latin, Horatius, “szakítsd le a napot” = élvezd ki a pillanatot), s köszönetet mondok azo...
Posted in pillangószív

Napi pillangószív - Pécs, civilek, Kóka, Kockatészta Díj
szerda, augusztus 30th, 2006
Pillangószív? Egyetlen mondat, mert Kóka beosztotta az időm r...
Posted in pillangószív

Pillangószív áradás - pillangószív blog beállítása
kedd, augusztus 29th, 2006
Ma reggelre a google.co.hu-n a tegnapinál százezerrel több találat mutatkozik a pillangószív szóra, azaz már 682.000 a találatok száma! Újra második és harmadik vagyok, de az ...
Posted in pillangószív

Pillangószív és pillangószív blog - első vagyok (most)!
hétfő, augusztus 28th, 2006
Volt, aki egy napig állt az első helyen, s verte a tamtamot rendesen, hogy mekkora nagyság ő! Én meg itt meditálgatok csak, mondom a magamét arról, hogy a pillangószív egyenlő az emberi segítőkészséggel meg a civil támogatással. Rettenetesen nagy a különbség a két alapállás között!
Posted in pillangószív, blogoszféra, blog, marketing

Pillangószív, blog, marketing - a hibáimról, bár újra első vagyok
vasárnap, augusztus 27th, 2006
Tegnap, szombaton, átmozgatta a kereső a találati táblát, mozgott az egész, mint valami élőlény. Estére újra az első helyen stabilizálódtam a pillangószív versenyhonlapommal és a második helyet ez a blog foglalta el. És a reggel is így köszönt rám. Ideje tehát számba vennem a hibáimat. Mikor máskor, ha nem a “csúcson”?! 
Posted in pillangószív, blogoszféra, blog, marketing

Pillangószív, blog és ...
szombat, augusztus 26th, 2006
Hej, ha eddig hatodik lettem volna a Pillangószív oldalammal, most verném a fenekem a padlóhoz a gyönyörűségtől, hogy harmadik lettem! Ám úgy, hogy 577000 találat mellett a második helyről a harmadikra “csúsztam”, ki fogja elhinni nekem, hogy úgyanígy örülök!
Posted in pillangószív, blogoszféra, blog

Pillangószív - előre a múltba!
szerda, augusztus 23rd, 2006
Épp ideje volna visszatérni a Pillangószív játékhoz, mert végül annál is jobban lemaradok a versenyben, mint amennyire indokolná ezt a versenyhonlapom ereje. A blog-világ vihara persze joggal vitt el, tehát muszáj volt abban a témában, s nem ebben tüsténtkednem.
Kész csoda, hogy tartom a második helyemet. Szépen összejött a lemaradásom minden tekintetben. Mindig a személyes “tartozás” a legfájóbb: szegény Myrtille hiába várja a Nol-ra a pécsi képeket - pedig már mikor megígértem. És a munka is - tehát DOLOGRA!
Persze azért el ne felejtsem, jól elnadrágoltuk az “imperialistákat”!
Posted in pillangószív

Ma nem a Pillangószív érdekel - Tiltakozom Balla D. blogtéri meghurcolása ellen!
csütörtök, augusztus 17th, 2006
Tiltakozom Balla D. Károly író blogtéri meghurcolása ellen!
Egy szolgáltató nem szólíthatja föl az őt kritizáló ügyfelet a szolgáltatás igénybevételének megszüntetésére!
Márpedig a Blogtér vezetői ezt tették.
Becsület dolgában érdekes a helyzet állása.
Tiltakozom! ...
Posted in pillangószív, blogoszféra, blog | 1 Comment »

Pillangószív és gerillamarketing
szerda, augusztus 16th, 2006
A mai állás az élen nem változott! (Második és harmadik vagyok.) Ám ami új, hogy a 19. helyről a ... ajánlóoldalával előre jöttem a 7. helyre!
Ez a “biztonsági tartalék” - másik tárhelyszolgáltatónál elhelyezett oldal!!! A versenyben résztvevő legközvetlenebb net-barátaim linkjei is rajta vannak.
A NOL-on lévő blogomban a gerillamarketing tárgykörébe tartozó - szerintem méregerős - írást helyeztem el! ...
Posted in pillangószív, marketing

Archive for the 'pillangószív' Category
« Previous EntriesNext Entries »Pillangószív - a Tangó velem táncol
kedd, augusztus 15th, 2006
Pillangótánc - a Tangó keresőben most első vagyok, az ifjú magyar (kereső)lány kis tangájában érti a mesterségét: tudja, ki a férfi a gáton, pontosabban a táncparketten! Rá-rá lépek ugyan a lábára, suta vagyok a megilletődöttségtől, meg minden, de élvezzük mind a ketten!
Google nagyapó is kedvel, 585.000 találat mellett a második vagyok a Pillangószív versenyoldallal (meg a harmadik e bloggal).
Sőt, 19. is vagyok, egy ajánlóoldalammal, erről beszéltem itt a minap, hogy lesz egy kis meglepetés. Van!
Posted in pillangószív

Pillangószív - logoterv…
hétfő, augusztus 14th, 2006
A Pillangólovas… csak egy nyers 5let. Hm… Kiindulópontnak. De hol a szív? A pillangószív? Legyen-e egyáltalán logom? A meglovagolt lehetőség?
Posted in pillangószív

Pillangószív - újabb átalakítások
vasárnap, augusztus 13th, 2006
Lassan, ahogy az időm engedi, építem tovább a versenyhonlapot és a blogot....
Posted in pillangószív

Pillangószív - Klára napja
szombat, augusztus 12th, 2006
Ma nem fogok túl sokat időzni a neten, mert Klára napja van, s nekem éppen három Klárám, (Klárikám, Kisklárim, no meg az anyós, pontosabban persze, a KEDVES MAMA) várja, hogy köszöntsem!
Úgyhogy csak kutyafuttában jegyzem meg, hogy a Google már 542.000 pillangószív találat büszke tulajdonosa. Maradtam egyelőre, ahol eddig is voltam: a “versenyhonlap” a második, e blog pedig a harmadik helyen áll!
Egyébként meg kézcsók (vagy igazi - választás szerint) valamennyi Klárának 
Posted in pillangószív

Pillangószív - az informatikai maffia…
péntek, augusztus 11th, 2006
Alig kezdődött meg a szavazás a ... oldalon, s mint a Pillangószív pályázat reménybeli győztese, a tippek szerint máris élre húzott az “Informatikai maffia”.
És szerinted?
Posted in pillangószív

Pillangószív - Nyilt levél az elsőnek
csütörtök, augusztus 10th, 2006
Kedves Első helyen álló!
Blogomba olyan hozzászólások érkeznek, amelyeket egy harmadik fél nevében fogalmaznak meg, de a linkek rád mutatnak.
Egészen biztos vagyok benne, hogy nem ilyen nemtelen eszközökkel akarsz győzni! Ugyanis akkor mit ér a győzelem, ha szemét eszközökkel vívják ki! Tehát javaslom: figyeljük közösen, hogy a tisztességtelen eszközöket ne fordíthassa szembe velünk senki!
Posted in pillangószív

Pillangószív - válasz “Egy beteg srác naplója”-nak
szerda, augusztus 9th, 2006
Azt írod: a pillangószív mélyzuhanása.
Arra hivatkozol, hogy öncélú a dolog, a versenyzők nem töltik ki tartalommal a játékteret, nincs mód a tapasztalatok megbeszélésére stb. Elkeseredtél!
Posted in pillangószív

Pillangószív - valaki öli a pillangókat
szerda, augusztus 9th, 2006
Szörnyű mészárlás színtere a Google kereső, tegnap óta hétezer pillangóval végeztek valakik. Kinek kellett az a hétezer pillangószív?
Ki érti ezt? Tegnap 510.000, ma 503.000 találatot mutat a keresők keresője! Maradtam második és harmadik. Ez jó!
Posted in pillangószív

Most nem a pillangószív jutott eszembe
kedd, augusztus 8th, 2006
Ember tervez… aztán tesz-vesz a programban, csinosít-okosít, frissít - és elszáll az egész!
- Hoppá! mondtam magamnak néhány órával ezelőtt - izzadtam azóta, emlegettem a pillangónak azt a bánatos micsodáját, föladtam, hogy vissza tudnám állítani - aztán mégiscsak. Csak éppen elszállt az idő az igazi munka elől, hajh. És az a legszomorúbb, hogy ezt kivételesen nem foghatom Bill Gates-re, pedig olyan szívesen megtenném!
Posted in pillangószív

Pillangószív - átalakítás
kedd, augusztus 8th, 2006
Minden reggel azzal kezdem:
vajon hol áll a találati táblán az én kis pillangószív em!
És ma bizony a versenyhonlapom nem első, “csupán” második, s ez a blogom nem második, “csak” harmadik 510.000 találat mellett....
Posted in pillangószív

Archive for the 'pillangószív' Category
« Previous EntriesNext Entries »Pillangószív - büszkén, de reálisan
hétfő, augusztus 7th, 2006
Lassan két hete állok az élen, mint BéDéKá mondja, “ki sem lehet onnan robbantani” engem. Pedig időszerű volna… Minél tovább állok ott, annál fájdalmasabb lesz a törvényszerű “zuhanás”. Persze, azért annyira nem szeretnék hátra kerülni, hogy a végelszámolásnál ne legyek benne az első húszban!
Posted in pillangószív

Pillangószív - ki nyeri? Szavazás!
vasárnap, augusztus 6th, 2006
Mától találgathatsz, szavazhatsz arra - a Jóljárok.hu Pillangószív oldaán: ki nyeri a versenyt?
Profi cég? Magánzó? Számítástechnikus csapat? Feketén dolgozó hamiskártyás? Lelkes amatőr? A számtech. maffia?
Szerinted?
Pillangószív versenyhonlap
Posted in pillangószív

A pillangószív sem hasad tovább
vasárnap, augusztus 6th, 2006
Lassan már a nagykabát is aluszik, az üveggolyó is a távolságra hajtja a fejét, (meg a kopogtatócédulám is szenderül), csak a Google, az nem alszik sohasem!
Viszont hál’ Isten nem én vagyok a Google, én lassan elmegyek aludni.
Posted in pillangószív

Pillangószív - aug. 5.
szombat, augusztus 5th, 2006
Ma is az élen állok, pedig már csak tízezer találat választja el a Google-t attól, hogy az ünnepélyes félmilliomodik találatot is felmutathassa!
Minél tovább tartom a két vezető pozíciót, annál nehezebb lesz megválnom a “dicsőségtől”.
Posted in pillangószív

Pillangószív - keresőoptimalizálás nincs!
péntek, augusztus 4th, 2006
Mi a fene az a keresőoptimalizálás? (Ez a kifejezés szerepel a versenykiírásban!)
Ilyen fogalom nincs is, gondoljunk csak bele!
A keresőt nem lehet optimalizálni, azt a keresőt megalkotó számítástechnikusok “optimalizálták”, ha egyáltalán. Mi a honlapokat tudjuk a keresőkre optimalizálni!
Eddig jómagam nem is rosszul, hiszen 435.000 találatnál is az élen állok!
Bár az igazi izgalmak akkor jőnek el, amikor a domain-nevekkel is harcba indulnak a nagyok.
Posted in pillangószív

Pillangószív aug. 3.
csütörtök, augusztus 3rd, 2006
Huh, sűrű lesz a napom, de a reggelt persze a Google találati táblájával kezdtem. Már 390.000-re hízott a találatok száma, ám mégis őrzöm az első és második helyet.

Örömömre szolgál, hogy a Szellemi Erőforrás (SZEF) megköszönte, hogy gondoltam rájuk. Nem is maradt el a sorstól a jutalmuk, mert az az oldaluk megjelent a találati táblán, a negyvenharmadik helyen! Lesz az még előrébb is - s így talán lesz számukra társadalmi figyelem és segítőkészség!

Posted in pillangószív

Pillangószív - pillangós képeslap névnapra
szerda, augusztus 2nd, 2006
A Jóljárok.hu (ez a portál ad helyet e blognak) Pillangószív-képeslap küldésére is ad lehetőséget, persze, hogy ingyen!
Ezen kívül egyéb képeslapokat is küldhetsz innen, például szerelmi vallomáshoz!
Képeslap

Posted in pillangószív

Pillangószív - aug. 2.: menedzsert keresek, Budapest
szerda, augusztus 2nd, 2006
Este a zivatar hozott némi enyhülést, meg ólmos fáradtságot, ágyba-zuhanóst, de “nem adtam meg magam”, elkészítettem a versenyhonlap SZEF-oldalát, a negyediket, és kockáztatva az első helyezést, igazítottam a címoldalon is. Most van margó a szövegek körül, bár még mindig maradt javítani való.
Most reggel látom, hogy már 365.000 magyar találatra duzzadt a Goggle-kereső tartalma pillangószív szóra, de maradtam első (és második).
Posted in pillangószív, marketing

Pillangószív - aug. 1.
kedd, augusztus 1st, 2006
Jó reggelt! Nekem tényleg az, hiszen újra ott láthatom a pillangószív-blogomat, (ezt), a Google találati tábla második helyén!
Az elsőn pedig a verseny-honlapomat! Már ötödik napja állok az élen, aligha lehet panaszom. 313.000 találat mellett kezd izgalmas lenni a dolog.
Posted in pillangószív | 5 Comments »

Pillangószív - júl. 31. reggel
hétfő, július 31st, 2006
A pillangószív szó mára már 310.000-re nőtt a keresőben. Ezt a nagyságrendet az idő rövidsége emeli naggyá, nem maga a szám. (Pl. Sport Pécs kifejezésre több, mint kétmillió találat esik, és az már valami, csak nem ennyire rövid idő alatt tették fel azt a net-társak).
Őrzöm az első helyet, a második “elveszett”.
Posted in pillangószív

Archive for the 'pillangószív' Category
Next Entries »Pillangószív - történet
vasárnap, július 30th, 2006
Nem mondom meg, melyik az a város, amelynek marketingesei szépen összejöttek, s egy bölcs ember rövid, két órás előadását hallgatták meg – párbeszéd címén, teszem hozzá - a kétezer éves falak jelképes árnyékában.
Posted in pillangószív, marketing, közélet

Pillangószív - én írtam magamról:-)
vasárnap, július 30th, 2006
Ugyan, ne csak mások írjanak rólam, meg ne ...
Posted in pillangószív

Pillangószív - első és második is vagyok!
vasárnap, július 30th, 2006
Ejha! Nézem reggel a találati listát a google.co.hu-n PILLANGÓSZÍV szóra - és azt látom: első a “versenyhonlapom” (immár harmadik napja), és a MÁSODIK IS ÉN VAGYOK, ezzel a friss blogommal!
Posted in pillangószív

Pillangószív - ma is elsőként
szombat, július 29th, 2006
Júl. 29 - Annak ellenére, hogy a title-ba pótlólag belejavítottam (hozzáírtam - ...) nem változott a helyezésem, amitől pedig féltem, azaz első vagyok! Pedig már 248.000 a szótalálat. Szóval a hiúságomra nem faragtam rá
Ez a blog pedig 39., ami nem rossz, de nem is kitűnő.
Posted in pillangószív

Pillangószív - mások írták (rólam is)
péntek, július 28th, 2006
“A verseny állása még gyakran változik, de már kezd körvonalazódni az élmezőny.
Jelenleg a ... cikke vezet a ... és ... előtt. Hosszú időn át vezetett a ... oldala, ám jelenleg csak 4. , majd a ..., az ..., .... blogja, a ..., ... és az ....”
Posted in pillangószív

Pillangószív - pillangószárnyon :-)
péntek, július 28th, 2006
Éjjel 1/2 2-kor feküdtem le, addig csiszikoltam a PILLANGÓSZÍV oldalaim. Persze, ránéztem a blogjaimra is, és örömmel láttam, hogy a Népszabadság Online-on lévő blogo...már a harmadik legolvasottabb blog a NOLon!
Posted in pillangószív

Pillangószív - éjjel (júl.28)
péntek, július 28th, 2006
Húh, hirtelen sok lett a melóm ezzel a PILLANGÓSZÍV játékkal!
1) A versenyhonlap igen “hevenyészett”, volna mit igazítanom rajta. Képeket is szeretnék felvinni Pécsről, hogy lássék, “kinek” a javára az igyekezet....
Posted in pillangószív

Pillangószív verseny: sikeresen rajtoltam!
csütörtök, július 27th, 2006
Pillangószív
Korábban elmondtam már, hogy honlap-optimalizálási verseny indult (Pillangószív bejegyzés) , amelyen részt veszek.
(Aki erre is ügyelve olvassa blogjaimat, azt tudja:....Szóval elindultam a versenyen, s ma végre felfedezte a Google az e célra létrehozott honlapomat, s mindjárt átvettem a harmadik helyet! (tovább…)
Posted in pillangószív

Pillangószív - elindulunk
szerda, július 26th, 2006
PILLANGÓSZÍV
Keresőoptimalizáló verseny 2006 (a pillangószív szóra). Ez egy értelmetlen verseny!
Mert igazi célja nincs, azaz önmagában, a győzelem a cél!
De ezen én fordítok egyet! Más jelentést adok a szónak!

Tehát a PILLANGÓSZÍV mától, 2006 július huszonharmadikától, jelentse a neten az
emberi segítőkészséget és a civil támogatást!
Ebből következően a lentebb látható két célt támogatom! Így már van értelme az egésznek!...
Pillangószív
Posted in pillangószív


hát rá van kattanva rendesen a versenyre ez nem vitás

hajrá pillangószív !-)

1 komment

Címkék: marketing keresőmarketing pillangószív kereső-marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://pillangosziv.blog.hu/api/trackback/id/tr3715769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EL LOBO - A farkas · http://www.joljarok.hu/blog/ 2007.02.14. 09:37:36

Meg is nyertem testvér, te viszont lemaradtál ezzel a módszerrel, ami necces kicsit ugyebár!
süti beállítások módosítása